Публікація

Щодо неналежного надання комунальних послуг та щодо житлових субсидій

Проживаю с двумя детьми (2 и 6 лет) в общежитии: кухня, туалет, умывальник на этаже общие. Нахожусь в декрете по уходу за ребёнком до 3 лет на 130 грн/мес. Оформила субсидию, но по воде растут долги: начисляют по показаниям общедомового водомера по 16 м3 на человека в месяц(это около 50 кубов на нас троих, что составляет около 100 грн в месяц), а компенсируют из бюджета по субсидии -около 5 грн в месяц! при этом трубы, сливные бачки текут, в подвале вечно стоит вода, да и расчёты в принципе неверны: из показаний общедомового счётчика вычитают показания тех, у кого стоят счётчики в комнатах, но по комнатным счётчикам не идёт учет сливных бачков туалетов, которые и составляют львиную долю расхода воды, не вычитается расход воды уборщицы ЖЭКа, которая моет полы. ПОЧЕМУ МЕНЯ ЗАСТАВЛЯЮТ ОПЛАЧИВАТЬ НЕОКАЗАННЫЕ МНЕ УСЛУГИ? ПРИ ЭТОМ НЕ ПЛАТЯ ДАЖЕ ПРОЖИТОЧНЫЙ МИНИМУМ???!!!!

Відповідь
Варто зауважити, що при наданні субсидій – враховуються соціальні виплати по догляду за дитиною до 3 років, згідно п. 4.2 Методики надання населенню житлових субсидій.
Відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям” право на державну соціальну допомогу мають малозабезпечені сім’ї, або одинокі особи, чи кілька осіб, які проживають разом і об’єднанні законними правами та обов’язками щодо утримання та які з поважних або незалежних від них причин мають середньомісячний сукупний доход нижчий від встановленого законодавством прожиткового мінімуму для сім’ї.
В разі, якщо ви є малозабезпеченою сім’єю, ви маєте право на державну соціальну допомогу.
Відповідно до п. 6 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року № 630, послуги повинні відповідати з централізованого постачання холодної та гарячої води – вимогам щодо якості і тиску води, температури гарячої води, а також розрахунковим нормам витрати води у точці розбору.
Згідно з п. 16 цих же Правил, у разі виникнення сумнівів щодо правильності показань квартирних засобів обліку споживач в установленому порядку може проводити їх позачергову повірку за власні кошти, про що інформує виконавця. Якщо виявлена у показаннях помилка виходить за межі, передбачені у паспорті квартирного засобу обліку, виконавець повинен здійснити перерахунок плати за споживання води та/або теплової енергії з дня останньої повірки або встановлення засобу обліку, якщо його повірка не проводилась, шляхом зменшення плати на відсоток, який перевищує встановлені межі точності для цього типу засобу обліку, до моменту виявлення помилки.
Крім того, рекомендую Вам стати на облік громадян, що потребують поліпшення житлових умов.

Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.

Також може бути корисним

Приєднуйтесь

Робiмо велику справу разом!
Підтримати Стати волонтером Пройти стажування