Публікація

Щодо дозволу на отримання субсидії та щодо оскарження дій працівників відділу субсидій

Здравствуйте! Меня зовут Ярослав Бельцов,43года. Проблема- с госорганом “отдел субсидий К-Святошинского района”на ул.Янтарная(помоему 12) Отец живет в г.Боярка,пенсия 1100 и никаких дополнений.Я тоже небогат.Прописаны мы в его частном доме вдвоем. Итак,когда я понял в 2011г.что он запустил плату за газ(а выплачивал по 250-400!!гривен в месяц за свою комнтаку с кухней в 28м2!!),-в 2011 я стал хлопотать за субсидию на оплату отопления и столкнулся с этим “отделом субсидий”.Отец делал субсидию себе один раз в 2007м году. Итак,в 2011 я им принес все документы что требовали,доносил справку от паспортистки!где я временно проживаю на ул.Шаумяна в г.Киеве…,переспросил несколько раз- “Это все?”- ответ”Да”.. В результате субсидию они не назначили,никак не уведомили и об этом я узнал уже весной найдя свежий долг по газу в 2500грн.Никакие жалобы на них ничего не сделали. ….сейчас я пытаюсь оформить субсидию,но сталкиваюсь с просто “вражинским”отношением.Мне никто толком не говорит четко “какие документы нужны”,я был на приеме у начальницы- ( душу которой я понял из прошлого негативного опыта когда в 2сек.она сделала меня виноватым) -ее требования: “принести справку о моем разводе с моей бывшей супругой!,справку о разводе папы!с моей мамой(это было в 1984г.но слава богу это св-во есть,акт депутата что я с отцом не живу-я сделал вчера,ибо .. + !форму3 или акт депутата с места сегодняшнего моего проживания!(а живу я с мамой у друга ее-деда,плачу за проживание неофиц.).” Но главное-то,что последние ее(начальницы)слова-“А там еще посмотрим..”То есть-она прямо в глаза мне говорит что еще не факт что будет назначена субсидия! …….в другом отделе до этого мнение было что “да все равно это будет проверятся,поэтому и таких док-тов хватит”.Но начальница .. …Как вы видите мои лучшие в данной ситуации-действия? Большое спасибо! п.с.когда я выяснял “почему не начислили субсидию за2011г.,ведь мне лично сказали что *все в порядке* “,-начальница посмеялась” сказанное в разговоре не имеет силы в суде”. Как мне письменно вынудить их ответить?спасибо!

Відповідь
Відповідаю на першу частину запитання.

Питання нарахування субсидій вирішується Комісією органів праці та соціального захисту населення. Після подання необхідних документів вона виносить рішення, на основі якого складаються наступні документи: дозвіл на отримання субсидії та Акт. Заявник на отримання субсидії через 10-14 днів після подання документів приходить знову до місцевого органу соціального захисту з паспортом та розписується у отриманні дозволу на субсидію. Якщо такого дозволу заявник не отримав, – за заявою заявника збирається Комісія, яка, виходячи з конкретних обставин, знову може розглянути питання про нарахування субсидії.
Тому у 2011 році, Вам все ж таки необхідно було звернутися ще раз до відділу субсидій після подання документів. Нажаль, співпрацівники відділу самі не розшукують заявника, щоб сповістити про надання чи ненадання дозволу на отримання субсидії.

Стосовно другої частини запитання.

Список необхідних документів для отримання субсидії визначається Постановою Кабінета Міністрів України від 21.10.1995 року за № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива».
п. 13 Постанови: …..для призначення субсидії громадянином подається паспорт та довідка про доходи зареєстрованої у жилому приміщенні особи. У органі праці та соцзахисту населення громадян заповнює заяву та декларацію про майновий стан та доходи.
На запит органів праці та соцзахисту населення для нарахування субсидій надають наступні відомості:

1. про склад зареєстрованих у житлових приміщеннях;
2. про забезпеченість громадян житловою площею та комунальними
послугами;
3. про фактичне витрачання за попередній період газу, води,
електричної та теплової енергії за наявності засобів обліку –
організації, які надають ці послуги.

Тому, згідно з п.13 Постанови, для того щоб дійсно перевірити, скільки саме громадян проживає в даному жилому приміщенні (а це необхідно для вірного розрахунку розміру субсидій) органи соцзабезпечення можуть витребувати довідку про розлучення Вашого батька (доказ, що він дійсно проживає сам, а не з дружиною, яка може бути і не прописана в нього), довідку про те, що Ви не проживаєте з батьком (а отже не користуєтеся комунальними послугами), Вашу довідку про розлучення (тому що Ваша дружина може проживати в домі Вашого батька але не бути в ньому прописана), хоча, на мій погляд, ця довідка вже є зайвою.

Але такий список документів подається лише при першому зверненні. Для подальшого отримання субсидії Вам необхідно буде надавати тільки: паспорт, абонентську книжку з розрахунків за комунальні послуги, газ та трудову книжку батька (для перевірки, що він ніде не працює та не отримує додаткових доходів).

Стосовно третьої частини запитання.

Якщо ж при поданні всіх вище перелічених документів Вам все одно будуть чинитися перепони в отриманні субсидії Ви можете отримати письмову відповідь. Для цього напишіть скаргу на працівників відділу, посилаючись на вищевказану Постанову Кабінету Міністрів, про те, що згідно Постанові усі необхідні документи Ви подали, але Ваші права на отримання повної інформації про список необхідних документів та на отримання субсидії порушують. Копію з відміткою канцелярії відділу про отримання залиште собі. Ця Скарга спочатку пишеться на ім`я начальника відділу. Якщо це не допоможе, така ж Скарга вже пишеться до Місцевої Адміністрації, до якої за необхідності можна додати відповідь начальника відділу.
Але це крайній випадок. Сьогодні створено Центральний штаб по координації надання житлових субсидій зі співробітників центрального апарату Міністерства та аналогічні регіональні штаби, куди увійшли представники служб соцзахисту, підрозділів ЖКГ та Пенсійного фонду на місцях в усіх областях, у Криму, Києві та Севастополі. Працює урядова “гаряча лінія” 0800 507 309 для звернень громадян, де вони абсолютно безкоштовно зможуть отримати за своїми запитами як усне, так і письмове роз’яснення. Такі ж лінії відкриті й у регіонах. Крім того, при кожному Управлінні праці та соціального захисту на місцях створені спеціальні комісії, які найближчі півтора місяці будуть розглядати всі спірні та нестандартні випадки звернень громадян в процесі масового отримання субсидій.

Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.

Також може бути корисним

Приєднуйтесь

Робiмо велику справу разом!
Підтримати Стати волонтером Пройти стажування