Діяльність мережі громадських приймалень УГСПЛ спрямована на надання якісної безоплатної правової допомоги в першу чергу малозабезпеченим та вразливим верствам населення, а також підвищення рівня правової обізнаності населення.
Приймальні УГСПЛ можуть надати наступні види юридичної допомоги:
Приймальні працюють за єдиними стандартами щодо обліку звернень і консультацій, порядку та процедур діяльності, етичних норм. Створений спільний інформаційний простір між приймальнями та налагоджений інформаційний обмін.
- інформаційно-консультаційну допомогу;
- допомогу в підготовці документів, в тому числі позовних заяв;
- представництво інтересів громадян у судах та інших органах влади;
- підготовка заяв до Європейського Суду з прав людини.
У цих містах у приймальнях щонайменше раз на тиждень проводиться прийом громадян. Також багато громадян звертаються письмово (листами), телефоном чи за допомогою Інтернету. Крім прийому громадян в обласних центрах у своїх офісах кожна організація здійснює виїзні консультації по області в малодоступні місцевості, де взагалі часто відсутня правова допомога.
Крім того, громадськими приймальнями проводяться інформаційно-просвітницькі заходи з метою підвищення рівня правової обізнаності населення, а також глибшого розуміння значення прав людини.
Керівник проекту: Щербатюк Максим (+380444174118). Координатор мережі громадських приймалень УГСПЛ – Козаренко Наталія (+380444174118).
Українська Гельсінська спілка з прав людини надає безоплатну правову допомогу через мережу громадських приймалень. На даний момент в Україні працює 22 приймалень у 19-ти областях. Робота частини приймалень мережі здійснюється за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) в рамках програми «Права людини в дії» (Human Rights in Action) та Норвеської Ради у справах біженців (NRC).