Публікація

Видатні комбінатори КМДА, або чи відбулось реальне зниження тарифів на транспорт у Києві?

Якби Остап Бендер приїхав сьогодні до Києва, він би зрозумів, що робити йому тут немає чого. Адже тут повно своїх «видатних комбінаторів». Ось, наприклад, мер Києва. Зовсім нещодавно Чорновецький заявив, що ціни на проїзд буде знижено. І навіть розпорядження відповідне підписав. Але зросли ціни на проїзні. Ще й як зросли! Хіба не геніальна комбінація?

Думаю, що ми знайдемо небагато прикладів зниження цін в українській економічній історії. Але те, що фактично жоден із них так суттєво так і не покращив життя пересічного українця – це факт. Це ж саме можна сказати і про зниження цін на транспорт у Києві.

Давно вже анонсоване зниження цін відбулося в результаті прийняття мером Києва Леонідом Черновецьким відповідно розпорядження. Але крім виникнення черг перед касами метрополітену, непідготовленості транспортних організацій до такого зниження, це зниження принесло і ще одну несподіванку. А саме підвищення вартості проїзних квитків. І якщо раніше Ви могли річний проїзний білет на метро купити за 365 грн, на два види транспорту за 575 грн, на три за 799 грн, то тепер ці проїзні відповідно коштують 910 грн, 1430 грн, 1990 грн. Відчуваємо різницю?

Також подорожчали місячний і квартальний проїзні квитки, місячний проїзний квиток на метро, який коштував 80 грн, тепер 95 грн, квартальний на метро 199 грн, тепер 260 грн. Оскільки ціна на пільгові проїзні квитки для студентів, школярів залежить від цін на звичайні проїзні квитки, то відповідно ціна їх також збільшилась.

Про таке зниження тарифів можна сказати, лише те, що це перекладання грошей з однієї своєї кишені до іншої, і аж ніяк не приведення тарифів у відповідність до обґрунтованого рівня. Це „уявне” виконання рішення Антимонопольного комітету України щодо приведення тарифів на транспорт у Києві до обґрунтованого рівня не тільки не зменшить витрати населення на транспортні послуги, але приведе до ще більшого їх зростання.

І це при тому, що залишаються не виконаними цілі, які декларувалася при обґрунтуванні підняття цін на транспорт, а саме щодо підвищення заробітних плат для працівників метрополітену, вдосконалення його технічної бази.

P.S. Прощаючись з Києвом, та кидаючи сумний погляд на КМДА, Бендер промовив: «Ні, це не Ріо-де-Жанейро, це набагато гірше..».

Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.

Приєднуйтесь

Робiмо велику справу разом!
Підтримати Стати волонтером Пройти стажування