Всеукраїнський навчально-практичний курс «Школа - територія прав людини» розширює свої горизонти - Українська Гельсінська спілка з прав людини
Повернутись назад

Всеукраїнський навчально-практичний курс «Школа – територія прав людини» розширює свої горизонти

Новина

Наша команда поповнилась новими, активними, креативними і небайдужими колективами!

З 25 по 29 березня 2017 року в Освітньому домі прав людини в Чернігові пройшов Перший тренінг з прав людини для загальноосвітніх навчальних закладів – учасників п’ятого Всеукраїнського навчально-практичного курсу «Школа – територія прав людини».

17670541_1900935083498287_603158308_o

Тренінг зібрав небайдужих представників загальноосвітніх навчальних закладів України, які готові розвивати підходи до управління школою, організації навчально-виховного процесу на принципах прав людини і демократії.

17670444_1900935200164942_160906276_o

Даний курс реалізується Українською Гельсінською спілкою з прав людини  в рамках Всеукраїнської освітньої програми «Розуміємо права людини» за підтримки  Агентства США з міжнародного розвитку (USAID)  в рамках проекту «Права людини в дії».

17623062_1900934776831651_272213726_o

В результаті серйозного конкурсного відбору  до навчально-практичного курсу «Школа – територія прав людини» долучилися наступні навчальні заклади:

  • Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс № 37» Кам’янської міської ради
  • Шепетівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 ім. М. Островського Хмельницької області
  • Дрогобицька спеціалізована школа І-ІІІ ст. №2
  • Нововолинська гімназія Нововолинської міської ради Волинської області
  • Спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів№8 з поглибленим вивченням англійської мови Новокаховської міської ради Херсонської області
  • Количівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Чернігівської районної ради Чернігівської області
17622752_1900932213498574_1432671468_o

Навчальні заклади були представлені командами у складі вчителів, соціальних педагогів/психологів, адміністраторів та представників батьківської громади, бо саме одночасне навчання різних представників навчально-виховного процесу може стати ефективною моделлю для реформування шкільного життя на основі поваги до прав людини та унеможливлення їх порушень.