![](https://www.helsinki.org.ua/wp-content/uploads/2024/07/zahlushky_UHSPL_750-_450-piks_2024_07_01T181703_118-380x145.png)
Громадські організації вимагають не обмежувати дітей з окупованих територій та ВПО у доступі до освіти
Нещодавно в Міністерстві освіти і науки України запропонували на прийняття проєкт наказу «Про затвердження порядку...
01 July 2024
Які соціальні і які біологічні якості притаманні людині та як це пов’язано із використанням англійських термінів “sex” та “gender”? Як стереотипи можуть призвести до дискримінації? Що таке ґендерно-зумовлене насильство та які існують його види? Які міжнародні та європейські акти визначають основні напрямки і стандарти протидії ґендерно-зумовленому насильству та захисту дітей від сексуальної експлуатації та сексуального насильства? Які новели у вітчизняному законодавстві покликані створити й впровадити дієві механізми запобігання і протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та захисту дітей від сексуальної експлуатації та сексуального насильства?
Відповіді на ці та інші питання 29 березня 2018 року шукали студенти магістратури Інституту міжнародних відносин разом з експертом аналітичного напрямку УГСПЛ доктором юридичних наук, доцентом Аллою Благою під час занять в межах пілотного курсу «Правозахисний практикум».
Більш детально своїми міркуваннями та баченням ситуації студенти поділяться у наступній публікації по темі.
Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.
Нещодавно в Міністерстві освіти і науки України запропонували на прийняття проєкт наказу «Про затвердження порядку...
01 July 2024
З 2014 року Росія як держава-окупант проводить системну політику, спрямовану на зміну демографічного складу населення...
28 June 2024
З 2014 року Росія як держава-окупант проводить системну політику, спрямовану на зміну демографічного складу населення...
28 June 2024
22-23 червня відбувся Дебатний турнір ім. Василя Овсієнка для студентів юридичних клінік «Права людини в...
28 June 2024