Публікація

Пасажири готуються позиватися до Укрзалізниці

Укрзалізниця має не тільки брати кошти з пасажирів, але й відповідати за незручності, спричинені неякісним наданням послуг.  Про це в зверненні до монополіста заявив постраждалий від реформ та «покращень» Максим Щербатюк, юрист Української Гельсінської спілки з прав людини. Звернення підписало понад 340 людей.

Підписанти, як і багато інших українців, розуміють прості речі, які, чомусь, не може зрозуміти керівництво Укрзалізниці. А саме.

Якщо ваш потяг регулярно ламається та запізнюється на три-чотири години – це не нормально.

Якщо ви не можете придбати квиток на «нічний» потяг через відсутність таких потягів – це не нормально.

Якщо люди сплачують величезну кількість коштів за проїзд в некомфортному вагоні – це не нормально.

Чомусь керівництво Укрзалізниці досі не може визнати, що реформи, проведені протягом 2011-2012 років є НЕВДАЛИМИ. А саме:  змінення графіку руху поїздів;  ліквідація багатьох «нічних» потягів;  введення швидкісного сполучення з використанням потягів Хюндай;  обмеження прав працівників «Укрзалізниці» і їх профспілок.

Все це призводить до зменшення доступності залізничного виду транспорту, збільшення вартості білетів, зменшення комфортності перевезень, порушення трудових прав працівників цього транспортного підприємства. 

Через реформи Укрзалізниці, створився постійний дефіцит місць на «нічні» поїзди, а відсутність альтернативи призводить до того, що люди змушенні платити фактично у два рази більшу ціну за перевезення. Без належної швидкості, комфорту і надійності.

Ні для кого не секрет,  що потяги Хюндай регулярно ламаються і запізнюються на 3-4 години.  Ці потяги не є комфортними, оскільки не можна вважати комфортними умовами для довготривалої поїздки формат «електрички», коли людина має мало місця для ніг і  велику близькість сусідів по ряду.

Важливо також і те, що внаслідок «покращень», здійснених на Укрзалізниці постраждали не тільки пасажири, але й працівники підприємства. Про що свідчать неодноразові акції профспілок залізничників, а також порушення прав самих цих профспілок про що ними заявляється.

Автор звернення переконаний: «Українці зацікавлені в якісному залізничному транспорті. Ми готові платити за проїзд. Але за проїзд в комфортних вагонах, в потягах, які не ламаються щодня. Ми хочемо, аби у людей з різними доходами був вибір – їхати на дорогому потязі, чи скористатися дешевим Ми хочемо, аби нас поважали, і в разі надання неякісних послуг компенсували згаяний час. Якщо цього не станеться – будемо боротися, звертатися до судів. І це будуть наймасовіші в країні колективні позови». 

 

Контактна особа:

Максим Щербатюк

Тел. 4174118

shcherbatuc@helsinki.org.ua

 

Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.

Також може бути корисним

Прифронтові будні моніторів Місцевого індексу: у Маріуполі активно просувається обладнання соціального житла

Анна Пархоменко, громадська приймальня УГСПЛ у м.Маріуполі Пройшло 2 місяці після моніторингу #Місцевий_індекс_прав_людини  у найбільшому прифронтовому...

04 Червня 2018

Приєднуйтесь

Робiмо велику справу разом!
Підтримати Стати волонтером Пройти стажування