Історія однієї перемоги
«Маленький крок для людини, але гігантський стрибок для людства»
Майже щодня кожен з нас стикається з проблемами, на вирішення яких здатен прямо чи опосередковано вплинути, не витрачаючи багато зусиль. Ну, наприклад: отруїлися в кафе – напишіть про це в соцмережі. Багато людей дізнаються куди не треба ходити їсти. Образили в супермаркеті – вимагайте книгу скарг і пропозицій і напишіть там все, що ви думаєте про хамовитого продавця, побили в міліції – зверніться зі скаргою в прокуратуру тощо.
Просто, чи не так? Але більшість людей просто розвертається і йде геть. Тому що немає часу, тому що не хочуть псувати собі нерви, тому що бояться невідомо чого, зовсім як та Чеховська людина в футлярі «як би чого не вийшло…». Виправдань не діяти знаходиться безліч. Тому що їх дуже просто знаходити.
І ситуація залишається без змін. Завтра той же продавець образить стареньку бабусю, в кафе отруяться молодята, а в міліції вб’ють студента. А все через те, що у вас не вистачило часу зробити якусь дію, аби це припинити.
Ніхто не вимагає від вас виходити з плакатами на вулиці, чи організовувати багатотисячні пікети. Просто зробіть хоч щось. Адже іноді, навіть повідомлення у соцмережі може змінити ситуацію. Не вірите? Ось приклад!
Нещодавно у нас на сайті ми публікували статтю Максима Щербатюка, юриста Української Гельсінської спілки з прав людини. В процесі «співпраці» з Укрзалізницею він зіткнувся з тим, що роздрукувати електронний квиток в Києві у нього забрало більше години часу. Детальніше ТУТ
Замість того, аби порадіти тому, що квиток все ж таки роздрукували, і на потяг він встиг, Максим написав до книги скарг Укрзалізниці, а як повернувся – написав статтю, яку поширив в соціальних мережах. І знаєте який результат? До вашої уваги відповідь Укрзалізниці
Шановний, Максим !
На ваше звернення вiд 11.02.2012 21:58:38 надано вiдповiдь: Повiдомляємо, що факти викладенi Вами на сторiнцi iнтернета: http://i-law.kiev.ua/?р=431 уважно розглянутi керiвництвом пасажирської служби. Проведеним службовим розслiдування встановлено, що дiйсно мав мiсце факт вiдмови оформлення проїзного документа попередньо замовленого через мережу iнтернет в касi №52 на вокзалi станцiї Київ-Пасажирський. Причиною виникнення даної ситуацiї стало неналежне виконання посадових обов’язкiв квитковим касиром, яка не придiлила належної уваги Вашому замовленню. За неналежне виконання посадових обов’язкiв квитковий касир притягнута до дисциплiнарної вiдповiдальностi, оголошено догану. Враховуючи, що чергова по вокзалу не змогла вирiшити питання пiд час Вашого звернення до неї, а направила Вас вирiшувати дане питання до чергового адмiнiстратора кас, чим створила незручностi. За неналежного виконання посадових обов’язкiв чергова по вокзалу буде позбавлена 100% премiальної оплати за лютий 2012. Опрацьовуючи порушенi у Вашому зверненнi питання, прийнято рiшення внести змiни до регламенту роботи кас вокзалу станцiї Київ-Пасажирський, а саме, вiдкрити одну спецiалiзовану касу з оформлення iнтернет замовлень в режимi роботи цiлодобово. iнформацiю щодо можливiстi оформлення iнтернет замовлень буде розмiщено на вiкнах квиткових кас, на iнформацiйних стендах для пасажирiв та перiодично оголошуватись диктором вокзалу. Керiвництво пасажирської служби приносить Вам вибачення за створення незручностi пiд час обслуговування на вокзалi станцiї Київ-Пасажирський.
Хіба це не перемога? А якби таких людей як Максим було більше? Якби кожна несправедливість знаходила свій відгук в серцях людей? І поскаржитись на паскудного продавця магазину прийшли 20 чоловік з кварталу де він працює? Думаєте ситуація не змінилася би? Впевнена, що змінилась. Головне почати діяти. Зробити свій маленький крок у вирішення проблеми, з якою ви зіштовхнулися. Я до цього готова, а ви?