Юристи УГСПЛ оцінювали навички студентів-правників під час міжнародних змагань в Польщі
Міжнародні змагання з консультування клієнтів імені Брауна-Мостена приймав Люблінський католицький університет Іоанна Павла II. Цьогоріч...
19 April 2024
Українська Гельсінська спілка з прав людини отримала від Мінсоцполітики листа із роз’ясненням про припинення з 1 липня 2014 року виплати допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.
У цьому листі державний орган визнав, що фактично ця допомога ліквідовується. Єдиним виключенням є ті сім’ї у яких допомога при народженні першої дитини складала 30 тис грн. і яка розподілялася лише на 2 роки. І лише в цьому випадку ця допомога залишиться у мінімальному розмірі (130 грн) на ці останні 12 місяців третього року. Загалом це зроблено лише для того, щоб зберегти на цей рік трудовий стаж за такими сім’ями.
Зрозуміло, що Мінсоцполітики намагається це показати як оптимізацію та вдосконалення і навіть більше того показує як своє досягнення. Але це насправді виглядає і смішно і трагічно одночасно.
Про те, як уряд «збільшив» допомогу при народженні я вже писав тут:http://www.i-law.kiev.ua/?p=1092
І ось черговий опус Мінсоцполітики про те, як держава дбає про сім’ї з дітьмиhttp://www.mlsp.gov.ua/labour/control/uk/publish/article?art_id=162933&cat_id=107177 в якому жодного слова про те, що величезна кількість родин втрачає право на отримання допомоги по догляду.
І суми цих втрат є дуже великими, які значно перевищують ті копійки окремим сім’ям про які повідомляє Мінсоцполітики. Так, якщо допомога по догляду виплачувалася у наймінімальнішому розмірі (130 грн), то втрати кожної сім’ї будуть складати майже 5 тисяч гривень за 3 роки. А якщо мама отримувала цю допомогу у більшому розмірі (скажімо 500 грн), то така мама не доотримує 18 тисяч гривень. А є матері, які цей вид допомоги отримує в більшому розмірі ніж 500 грн. Кожен може порахувати сам…
В цьому контексті потрібно зазначити, що цей підвищений розмір допомоги по догляду отримують, якраз ті мами, які найменш захищені і можуть отримувати її тільки тому, що мають дуже низькі доходи.
Для багатьох людей залишається не зрозумілим ліквідація допомоги по догляду, яка по своїй суті була однією із найбільш адресних зі всіх видів допомог сім’ям з дітьми. Якщо уряд пішов на суттєве зменшення видатків на соціальну сферу, то в першу чергу скорочуватися мали б «професійні» пільги для депутатів, прокурорів та інші види допомоги , які надаються незалежно від того чи потребує конкретна родина цієї допомоги чи ні і аж ніяк не допомога по догляду за дитиною. Але наш уряд вирішив інакше, чим як на мене значно скоротив обсяг соціального забезпечення найбільш вразливих груп населення.
Я вважаю неправильним ліквідацію урядом допомоги по догляду за дитиною і думаю, що державі необхідно повернути цей вид допомоги.
Якщо ти вважаєш так само прошу підписати відповідну петицію:http://www.petitions247.net/doglyad
Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.
Міжнародні змагання з консультування клієнтів імені Брауна-Мостена приймав Люблінський католицький університет Іоанна Павла II. Цьогоріч...
19 April 2024
15 квітня представники українського громадянського суспільства зустрілися з Серхіо Харамільо Каро, старшим радником Європейського інституту...
18 April 2024
Представники українського громадянського суспільства констатують небезпечну тенденцію щодо переслідування органами правопорядку антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів...
12 April 2024
Останніми днями збільшилась кількість звернень до приймалень Української Гельсінської спілки з прав людини внутрішньо переміщених...
10 April 2024